Vi är anslutna till Payson, du kan välja att betala med Swish, faktura eller ditt bankkort.

Efter att du har lagt din beställning kommer du att få en automatisk orderbekräftelse till den angivna e-postadressen. Om du har angett en felaktig e-postadress kommer du naturligtvis inte att få någon bekräftelse. Om så är fallet, vänligen kontakta oss så skickar vi en bekräftelse manuellt. Vi ser fram emot att hjälpa dig med din beställning.

Vi använder spårbar frakt via postnord. Du kommer få en länk med ett spårningsnummer via e-post när din produkt har skickats. Kontrollera även din skräppostmapp om du inte ser e-postmeddelandet.

Alla beställningar på Savedbygrace görs på beställning. Det betyder att din order trycks direkt när du lägger din beställning, och är således unik. Leveranstiden är vanligtvis mellan 4-7 vardagar.

Anländer din beställning till ett ombud kommer paketet ligga i 7 dagar innan den skickas tillbaka till oss.
Om du inte hämtar ut din leverans inom denna tid kommer en avgift på 180 kr för returfrakt och hantering att debiteras.

Eftersom alla våra produkter trycks och tillverkas unikt för varje beställning och inte finns på lager, gäller inte ångerrätt eller öppet köp. Om din beställning skulle vara felaktig eller skadad, vänligen kontakta oss omgående. Du har då möjlighet att byta ut produkten mot en annan.

För att göra detta, skicka ett mejl till info@savedbygrace.se och bifoga tydliga bilder på den defekta produkten. Vi behöver ta emot din förfrågan inom 14 arbetsdagar efter leverans för att kunna hjälpa dig på bästa sätt.

ÅTERBETALNING OCH RETURPOLICY

1. Ångerrätt

Eftersom alla våra produkter är specialtillverkade och trycks unikt för varje kund gäller inte ångerrätt eller öppet köp. Det innebär att du som kund inte kan ångra ditt köp om du har ändrat dig

1.1 Undantag vid felaktig eller skadad vara
Om du mottar en felaktig eller skadad vara, har du rätt att reklamera produkten. För att göra detta, vänligen kontakta oss via mejl på info@savedbygrace.se inom 14 dagar efter att du tagit emot varan. I ditt mail skall du bifoga: ordernummer, namn och adress samt beskrivning av felet. Bifoga gärna bilder för att snabba på processen.

Vid godkänd reklamation erbjuder vi en kostnadsfri retur av den defekta produkten och en ersättning i form av en ny vara eller återbetalning, beroende på vad som passar dig bäst. Vi står för returfrakten vid godkända reklamationer.

2. Reklamation och klagomål
Vi kvalitetssäkrar alla produkter innan dessa skickas till dig. Skulle produkten ändå vara skadad eller felexpedierad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet.
Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.
Klagomålet ska skickas omedelbart efter att defekten har upptäckts.

2.1 Hur går du tillväga vid reklamation?
Eventuella fel skall alltid reklameras till info@savedbygrace.se där du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet, bifoga gärna bilder så går processen snabbare. 

3. Ansvarsbegränsning
Vi tar inget ansvar för indirekta skador som kan uppstå på grund av produkten.
Vi accepterar inget ansvar för förseningar/fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). 

TOP
Du kanske även gillar
VARUKORG 0
NYLIGEN VISADE 0