För att göra detta, skicka ett mejl till info@savedbygrace.se och bifoga tydliga bilder på den defekta produkten. Vi behöver ta emot din förfrågan inom 14 arbetsdagar efter leverans för att kunna hjälpa dig på bästa sätt.
Återkommande frågor
Betalning
Vi är anslutna till Payson, du kan välja att betala med Swish, faktura eller ditt bankkort.
Orderbekräftelse
Efter att du har lagt din beställning kommer du att få en automatisk orderbekräftelse till den angivna e-postadressen. Om du har angett en felaktig e-postadress kommer du naturligtvis inte att få någon bekräftelse. Om så är fallet, vänligen kontakta oss så skickar vi en bekräftelse manuellt. Vi ser fram emot att hjälpa dig med din beställning.
Fraktalternativ
Vi använder spårbar frakt via postnord. Du kommer få en länk med ett spårningsnummer via e-post när din produkt har skickats. Kontrollera även din skräppostmapp om du inte ser e-postmeddelandet.
Leverans
Alla beställningar på Savedbygrace görs på beställning. Det betyder att din order trycks direkt när du lägger din beställning, och är således unik. Leveranstiden är vanligtvis mellan 4-7 vardagar.
Ej uthämtat paket
Anländer din beställning till ett ombud kommer paketet ligga i 7 dagar innan den skickas tillbaka till oss.
Om du inte hämtar ut din leverans inom denna tid kommer en avgift på 180 kr för returfrakt och hantering att debiteras.
Öppet köp?
Eftersom alla våra produkter trycks och tillverkas unikt för varje beställning och inte finns på lager, gäller inte ångerrätt eller öppet köp. Om din beställning skulle vara felaktig eller skadad, vänligen kontakta oss omgående. Du har då möjlighet att byta ut produkten mot en annan.